Nişanlısını için kendini jiletledi

Nişanlısını için kendini jiletledi

Süleyman E. adlı bir genç, nişanlısı görmek için kendini bacağından jiletledikten sonra polise bıçaklandığını söyledi.

Süleyman E. adlı bir genç, nişanlısı görmek için kendini bacağından jiletledikten sonra polise bıçaklandığını söyledi.


Eski Garaj Caddesi'nde bacağından yaralı 25 yaşındaki Süleyman E, çevredekilerin bildirmesinin ardından Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavisi yapılan Süleyman E., polise "Beni tanımadığım 3-4 kişi bıçakladı" dedi. Bu duruma inanmayan polis, doktorla da görüştükten sonra yaranın bıçak değil, jilet yarası olduğunu ve yaralının berberlik yaptığını öğrendi. Daha sonra polis ekipleri, yaralı genç ile tekrar görüşerek, bacağındaki yaranın bıçak yarası olmadığını söyledi. Yaralı genç bunun üzerine, "Karapınar'da nişanlım var, Konya merkezde çalışıyorum. Ailem işimle ilgilenmem için eve gelmemi istemedi. Ben de nişanlımı görebilmek için bacağımdan kendimi jiletledim, bıçaklandığımı söyledim" dedi.


Tedavisi tamamlanan Süleyman E., ailesi tarafından nişanlısının yanına götürüldü. iha