Bayrak Vali Aydın'a teslim edildi

Bayrak Vali Aydın'a teslim edildi

Türk Bayrağı’nı taşıyan atletler bugün Konya Valisi Aydın’a bayrağı teslim etti.

Kurtuluş Savaşımızın Batı Cephesi Karargâhı Akşehir’den Konya’ya gönderilen bayrak Vali Aydın'a teslim edildi.

19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle organize edilen, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Konya Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu’nun işbirliğiyle bu yıl beşincisi düzenlenen ‘Kurtuluş Savaşımızın Batı Cephesi Karargâhı Akşehir’den Konya’ya Bayrak Koşusu’ kapsamında atletler görevlerini başarıyla yerine getirdi ve Akşehir’den alınan bayrak Konya’ya getirildi. 19 Mayıs Gençlik Bayramı etkinlikleri kapsamında Atatürk Stadı’nda düzenlenen törenlerde bayrak Vali Osman Aydın’a teslim edildi.

Memleket