Başörtülü hastayı muayene etmedi!
Diyanet-Sen Konya Şube Başkanı Ali Koç, başörtülü bir hastanın gittiği sağlık ocağı tarafından muayene edilmediğini öne sürdü.
Diyanet-Sen Konya Şube Başkanı Ali Koç, başörtülü bir hastanın gittiği sağlık ocağı tarafından muayene edilmediğini öne sürdü. Koç, Diyanet-Sen üyesinin çocuğu olan Gamze Çakıcı’nın, sağlık sorunları sebebiyle 2 Nisan 2008 Çarşamba günü muayene olmak üzere Konya'nın Yalıhüyük İlçesindeki Sağlık Ocağı’na gittiğini, buradaki görevli Doktor Erol E’nin “Sen başörtülüsün, bu şekilde buraya giremezsin ve burada muayene olamazsın. Zaten yakında bu şekilde buraya hiç giremeyeceksiniz. Biraz çağdaşlaşın, çağdaş olun” diyerek azarladığını iddia etti. Sağlık Bakanlığı tarafından millete hizmet etmek amacıyla görevlendirilen ve hipokrat yemini etmiş olan bir doktorun sırf giyiminden dolayı milletin mensuplarına hakaret etmesinin kabul edilemz olduğunu kaydeden Koç, “Diyanet-Sen Konya Şubesi olarak üyemiz adına görevini kötüye kullanan ilgili doktor hakkında acilen idari ve adli soruşturma başlatılması amacıyla, T.C. Başbakanlık Makamına, Sağlık Bakanlığı
Makamına ve Konya Saglık Müdürlüğü’ne suç duyurusunda bulunuyoruz” dedi. Memleket