Doğalgaz kullanımı zorunlu oluyor
Konya Mahalli Çevre Kurulu doğalgaz hattı geçen bölgelerde doğalgaz kullanımını zorunlu hale getirecek karar aldı. Son kararı Vali verecek...
Konya Mahalli Çevre Kurulu doğalgaz hattı geçen bölgelerde doğalgaz kullanımını zorunlu hale getiren karar aldı.
Konya'da kalitesiz kömür kullanımı sonucu yaşanan ve kritik değerlerin üzerinde seyreden hava kirliliği nedeniyle Konya Mahalli Çevre Kurulu konuyla ilgili toplandı. Yapılan toplantıda kentin doğalgaz altyapısı tamamlanmış bölgelerindeki tüm bina ve sanayi tesislerinde doğalgazın kullanımını zorunlu hale getiren karar oybirliğiyle kabul edildi. Ayrıca bu bölgelerdeki bina ve sanayi tesislerinin doğalgaza geçmesi için 8 ay süre verilmesi kararlaştırıldı. Karar uyarınca bu yerlerin doğalgaz kullanımına geçip geçmediği belediyeler ve İl Çevre ve Orman Müdürlüğü tarafından denetlenecek.
Geçtiğimiz yıl Mahalli Çevre Kurulu'nun benzer kararını Konya eski Valisi Atilla Osmançelebioğlu onaylamamıştı. Vali Osman Aydın'ın nasıl bir tutum sergileyeceği ise merak konusu...