Namal'dan baroya ziyaret
İl Emniyet Müdürü Hüskeyin Namal Konya Barosu'nu ziyaret etti.
İl Emniyet Müdürü Hüskeyin Namal Konya Barosu'nu ziyaret etti. Baro Başkanı Av.Hasan Özen ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Konya Barosu hakkında ve yeni adliye binası hakkında Namal'a bilgiler verdi. Kurumlar arası olgun ve seviyeli ilişki ve işbirliğine önem verdiklerini belirten Özen yeni kurulan ve kurulacak olan mahkemelerle Konya'nın yargıda bir merkez haline geleceğini belirtti. Emniyet Müdürü Namal bir önceki görev yeri Kocaeli'nde olduğu gibi Konya'da da kurumlarla ve Baro ile bir işbirliği ve iyi ilişkiler içinde olacaklarını; Yeni Adalet Sarayını da çok beğendiğini belirtti.