n11.com, tüm kanallardan ulaşılabilir hale geldi

n11.com, tüm kanallardan ulaşılabilir hale geldi

İSTANBUL (AA) - E-ticaret platformu n11.com hayata geçirdiği "Web Chat" uygulamasıyla tüm kanallardan 7 gün 24 saat ulaşılabilir hale geldi. n11.com'dan...

İSTANBUL (AA) - E-ticaret platformu n11.com hayata geçirdiği "Web Chat" uygulamasıyla tüm kanallardan 7 gün 24 saat ulaşılabilir hale geldi.

n11.com'dan yapılan açıklamaya göre, müşteriler, artık başta web ve mobil web olmak üzere n11.com'un Android ve IOS destekli mobil uygulamasında da devreye aldığı uygulama üzerinden 7 gün 24 saat destek alabilecek.

Mobil kanallardan "chat hizmeti" veren ilk ve tek e-ticaret sitesi olan n11.com, farklı kanallardan müşteri ilişkilerini takip ederek, online alışverişte "müşteriye bulunduğu kanalda hizmet verme" anlayışını sektöre yerleştirmede öncülük yapıyor.

Açılamada konuya ilişkin görüşlerine yer verilen n11.com'un Müşteri İlişkileri Grup Müdürü Bilal Aşçı, müşterinin markayı tercih etmesinde hizmet kalitesinin yanı sıra iletişimin önemli bir etken olduğunu bildirdi.

Müşterilerin öneri, talep ve şikayetlerini kolayca iletmek ve bunu dahil oldukları her platformdan kolaylıkla yapmak istediğini aktaran Aşçı, markanın ulaşılabilir olmasının müşteri algısı ve marka bağlılığı açısından oldukça kritik olduğunu belirtti.

Aşçı, "Çağrı merkezimiz ve sosyal medya desteğimiz haricinde, mobil ve mobil web sitemizin yanı sıra artık Android ve IOS destekli mobil uygulamamızdan da chat desteği veriyoruz. Müşteri hizmetlerimize gelen taleplerin yüzde 50'sini chat üzerinden alıyoruz. Chat hizmetini 7 gün 24 saat veren ilk ve tek e-ticaret platformuyuz. Artık her zaman, her yerde müşterimizi dinliyoruz" ifadelerini kullandı.

AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :