Mustafa Bezirci hayatını kaybetti
Spor ve siyaset adamı DYP eski İl Başkanı Mustafa Bezirci hayatını kaybetti.
DYP eski İl Başkanı Mustafa Bezirci, hayatını kaybetti. Geçtiğimiz Perşembe günü Konya’da rahatsızlandıktan sonra tedavi için Ankara’ya kaldırılan Bezirci, burada yaşamını yitirdi. Adalet Partisi, Demokrat Parti ve DYP’de önemli görevler icra eden Bezirci, siyasetin yanı sıra spor ve iş çevrelerinin de sevdiği bir isimdi. Petrol, inşaat, taahhüt gibi alanlarda faaliyet gösteren şirketleri bulunan Bezirci, Konya Emniyeti’ne araç bağışında da bulunmuştu. Hayırsever işadamı Mustafa Bezirci’nin cenazesi yarın öğle namazını müteakip kılınacak cenaze namazının ardından Araplar Mezarlığı’na defnedilecek. Merhum Bezirci’ye Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı dileriz. Memleket.