Muhsin Dinek de bırakıyor

Muhsin Dinek de bırakıyor

Konya Minibüs ve Umum Servis Araçları Odası Başkanı Muhsin Dinek, seçimlerde aday olmayacağını açıkladı.

Konya Minibüs ve Umum Servis Araçları Odası Başkanı Muhsin Dinek, 28 yıldır yürüttüğü görevini genç yöneticilere bırakmanın mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, mevcut yönetim içerisinde bulunan Muharrem Karabacak’ın aday olduğunu söyledi. 1983 yılında Arçelikçiler Derneği’ni kurduklarını da dile getiren Dinek, “Derneğin ilk kurulmasından sonra ciddi sıkıntılar yaşadık. 1983 yılında kurulan Arçelikçiler Derneği’ni 1985 yılında Minibüsçüler Derneği ile birleştirerek sektördeki tüm esnafları bir çatı altında topladık. Az sayıda, minibüs, arçelik tabir ettiğimiz üç tekerlekli dolmuşlar ve taksi dolmuşlar ile çıktığımız yolda büyük bir mesafe kat ettik. Şu anda 530 adet hatlı minibüs ve 740 adet servis aracı ile Konya’da büyük odalardan birisiyiz” dedi.

HİZMET MARATONUNU NOKTALADIK

Dinek, yapılacak olan seçimlerin ardından göreve gelecek olan yeni yönetime başarılar dileyerek, “Bizler şimdiye kadar her türlü hizmeti yaptık. Odamızın her türlü araç, gereç, bina ve ihtiyaçlarını sağladık. Yeni yönetim kurulu arkadaşlarımız inanıyorum ki devraldıkları görevi en iyi yere getirmek için çaba harcayacak. Bu konuda kendilerine güveniyorum. Bizlere ihtiyaçları olduğu takdirde onlara her konuda yardımcı olmaya hazırız. Ancak bu bir hizmet ve bayrak yarışıdır ve bizler bu hizmet maratonunu burada noktalıyoruz. 1983 yılında kurduğumuz ve o yıllar hiçbir imkânı olmayan odamızı bu gün dolu dolu devrediyoruz. Ben bu vesile ile bana yıllarca güvenen ve destekleyen tüm meslektaşlarıma ve üyelerime bir kez daha teşekkür ediyor, kendilerine hayırlı kazançlar, sağlıklı, uzun ve hayırlı ömürler diliyorum” diye konuştu.