MUBİS sistemi 2020'de Konya'da 10 bine yakın hizmet talebine geri dönüş sağladı

MUBİS sistemi 2020'de Konya'da 10 bine yakın hizmet talebine geri dönüş sağladı

Konya'daki bin 154 muhtara sunulan hizmetleri kolaylaştırmak için Büyükşehir Belediyesince hayata geçirilen Muhtarlık Bilgi Sistemi ile 2020 yılında muhtarlardan gelen 10 bine yakın talebe geri dönüş sağlandı

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından kent genelindeki 1154 muhtara sunduğu hizmetleri kolaylaştırmak için hayata geçirdiği Muhtarlık Bilgi Sistemi (MUBİS) sayesinde çok daha hızlı ve etkin hizmet verdiği bildirildi.

Konya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan yazlı açıklamada, belediyenin 2020 yılında muhtarlardan gelen 10 bine yakın talebe geri dönüş sağladığı belirtildi.

Açıklamaya göre, 4 yıl evvel kurulan Konya Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık Bilgi Sistemi ile Konya'nın 31 ilçesindeki muhtarların iş yükü azaltılırken işlerin daha hızlı gerçekleşmesine de katkı sağlıyor.

Açıklamasında görüşlerine yer verilen Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, muhtarların Büyükşehir Belediyesinin yönetim omurgasının kılcal damarlarını temsil ettiğini belirtti.

Altay, şunları kaydetti:

"Konya'mızın bin 154 mahallesinde sorunların çözülmesi ve taleplerin yerine gelmesi için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu konuda en önemli referans noktamız çok değerli muhtarlarımız. Muhtarlarımızdan 2020 yılında 10 bine yakın talep aldık. Bu talepleri MUBİS Üzerinden değerlendirerek geri dönüş sağladık. İlçe belediyelerimizin hizmet alanına giren talepler ise belediyelerimize yönlendirildi. Yine aynı yıl içinde ilçelerimizdeki bin 016 muhtarımıza ilk yardım eğitimi verirken pandemi tedbirleri kapsamında ise muhtarlarımızın tamamına 58 bin adet hijyen desteğinde bulunduk."

mubis.konya.bel.tr adresinden sisteme giren muhtarlar, cep telefonlarına gelecek takip numarası ile taleplerini takip edebiliyor.

Sistem, Konya ve ilçelerindeki tüm muhtarlardan gelen talepleri anında belediyeye iletirken, hangi ilçeden hangi yatırımlara ne kadar talep olduğu, istatistikler, yüz yüze görüşme gerektirmeden talepler ve şikayetlerin ekran başından veya mobil uyumlu sistem üzerinden takip edilebilme kolaylığını sunuyor.

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.