MTA durağına üst geçit yapılsın

MTA durağına üst geçit yapılsın

MTA Tramvay Durağı civarında yaşayan halk İstanbul Yolu’nda yaşanan trafik kazaları sebebiyle korku içinde karşıdan karşıya geçtiklerini, belediye yetkililerinin bu yola önlem alması gerektiğini ifade etti.

MTA Tramvay Durağı civarında yaşayan halk İstanbul Yolu’nda yaşanan trafik kazaları sebebiyle korku içinde karşıdan karşıya geçtiklerini, belediye yetkililerinin bu yola önlem alması gerektiğini ifade etti.


Gazetemizi ziyaret eden mahalle sakini Kazım Öztoklu, mahalle sakinleri olarak belediyeden ilkin bu noktaya trafik lambası konulmasını istediklerini belirterek “25 Kasım’da Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri’ne buraya Organize Kavşağı’nda yapılan üstgeçidin aynısının yapılması için dilekçe verdik. Henüz dilekçemize bir cevap gelmedi” dedi.


Tramvaydan inerek karşıdan karşıya geçen yaşlılar, çocuklar, engelliler ve öğrencilerin trafik kazaları sebebiyle tedirgin olduğunu ifade eden Öztoklu, “İstanbul yolundaki ara geçişlerin kapatılması sebebiyle yol neredeyse otoban konumuna geldi. Bilhassa Kampüs tarafından gelen araçların aşırı hız yapması sebebiyle karşıdan karşıya geçmekte zorlanıyoruz. Bu konuda yetkililerin dilekçemize vereceği olumlu cevabı bekliyoruz” şeklinde konuştu. Murat Güzel-Memleket