Motosikleti çalarken suçüstü yakalandılar
Konya'da iki kişi, hastane bahçesindeki motosikleti çalmak isterken suçüstü yakalandı.
Edinilen bilgiye göre, Konya Numune Hastanesinde görevli Güven Timi elemanları, şüpheli hareketleri üzerine takibe aldığı A.E'yi (17), kalp hastası bir kişinin kontrol için geldiği hastanede bahçe demirlerine kilitlediği motosikletini çalmaya çalışırken suçüstü yakalandı. A.E'ye gözcülük yaparak yardım eden H.B. (17) de görevliler tarafından yakalandı. Hastane personeli tarafından dövülmek istenen hırsızlık zanlılarının bir gün önce uçucu madde kokladıkları gerekçesiyle Kabahatler Kanunu'ndan işlem yapıldığı bildirildi.
Motosikletinin çalınmak istenen Mustafa Tolluoğlu, hırsızları yakalan polislere teşekkür ederek, ''Kalp hastasıyım. Düzenli olarak ayda bir defa Konya Numune Hastanesine kontrollere gelirim. Motosikletimin çalınmasını engelleyen polislere çok teşekkür ederim'' dedi.