Motorcular iftar yemeğinde buluştu!

Motorcular iftar yemeğinde buluştu!

Konya motosiklet ve bisiklet odası tarafından verilen iftar yemeğinde oda üyeleri bir araya geldi.

Her yıl geleneksel olarak düzenlenen iftar yemeği programında oda başkanı Ahmet Çal, üyelerine kısa birde konuşma yaptı. Motosiklet kullanımı hakkında bilgiler veren çal, özellikle trafikte zor anlar yaşayan motosiklet kullanıcılarının kasksız trafiğe çıkmamalarını istedi. Çal, iftar yemekleri birlik ve beraberlik açısından da önem taşıyor, mübarek ayların vesile olduğu iftar yemeği programında üyelerimiz ve motosiklet kullanıcısı gönüllülerine yaptığımız uyarılar çok önemli. Yoğun trafikte yaşadığımız sorunlarımızı bizler her dönemde olduğu gibi bu dönemde de yetkililerle paylaşıyoruz ve çözüm yolları konusunda projeler üretiyoruz. Ancak bizlerde üzerimize düşen görevleri yerine getirmek zorundayız. Kesinlikle ve kesinlikle, plakasız, kasksız, ehliyetsiz bir şekilde motosiklet kullanmamalıyız” diyerek motosiklet kullanıcılarını uyardı.