Minibüsçülerde görev değişimi yapıldı
Konya Minibüs ve Umum Servis Araçları Odası başkanlığına seçilen Muharrem Karabacak, görevi eski başkan Muhsin Dinek’ten devraldı
Geçtiğimiz Pazar günü yapılan seçimlerde Konya Minibüs ve Umum Servis Araçları Odası başkanlığına seçilen Muharrem Karabacak, görevi eski başkan Muhsin Dinek’ten devraldı. Oda binasında düzenlenen devir teslim töreninde duygulu anlar yaşanırken, 28 yıl boyunca başkanlık görevini yürüten Muhsin Dinek, “18 yıldır yanımızda görev yapan kardeşim Muharrem Karabacak’ın aldığı görevi en iyi şekilde yerine getireceğine inanıyorum” dedi. Dinek en büyük hayalinin bu gün gerçekleştiğini de dile getirerek, “Tek hayalim odamızı en iyi yere getirdikten sonra inandığımız ve güvendiğimiz genç bir arkadaşa görevi teslim etmekti. Bu gün bu hayalim gerçekleşti. Bana 28 yıl boyunca destek veren tüm meslektaşlarıma bir kez daha teşekkür ediyor, haklarını helal etmelerini istiyorum. Benim şahsi olarak bir hakkım var ise helal olsun. Arkadaşlarımdan istediğim yeni başkanımıza aynı şekilde sahip çıkmaları ve destek olmaları” diye konuştu. Ferit Hepokur-Memleket