Minibüsçüler genel kurula gidiyor
Minibüsçüler ve Umum Servis Araçları Odası Başkan Adayı Ümit Kabak, düzenlediği basın toplantısıyla üyelerden destek istedi.
Kabak, Konya Gazeteciler Cemiyeti'nde düzenlediği basın toplantısında, pazar günü gerçekleştirilecek genel kurula bütün meslektaşlarını davet etti. Mesleğinde deneyimli kişilerden oluşturulan yönetimle hizmet edeceklerini belirten Kabak, toplu ulaşımdaki hizmet kalitesini eğitimle yükselteceklerini bildirdi.