Mimarlar Odası’nda Işık dönemi
TMMOB Mimarlar Odası Konya Şubesi’nin hafta sonunda yapılan Olağan Genel Kurul seçimlerinde başkanlığa M. Serdar Işık seçildi.
TMMOB Mimarlar Odası Konya Şubesi’nin hafta sonunda yapılan Olağan Genel Kurul seçimlerinde başkanlığa M. Serdar Işık seçildi. Odaya kayıtlı 477 üyenin oy kullandığı seçimlerde 7 kişilik yönetime M. Serdar Işık’ın listesinden 6 üye, diğer listeden ise sadece Abdullah Naltekin girdi. Işık’ın listesinin 2. sırasında yer alan Hatice Mendi, 220 oy aldığı için yönetim kuruluna giremedi. Yeni Yönetim Kurulu şu isimlerden oluştu: M. Sardar Işık (292) Zeki Ünen (239), Mustafa Sütiçen (242), İhsan Kılınçarslan (232), Hüseyin Başar (251), Mehmet Koyuncu (246) ve Abdullah Naltekin (231). |