Meram’dan 400 çocuğa sünnet elbisesi verdi
Meram Belediyesi tarafından geleneksel olarak organize edilen Sünnet Şöleni öncesi 400 çocuğa sünnet kıyafetleri verildi.
Konevi Kültür Merkezi'nde düzenlenen törene Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, meclis üyeleri, başkan yardımcıları, muhtarlar, Ak Parti Meram Kadın Kolları Başkanı Fatma Armutçuoğlu, daire müdürleri, sünnet çocukları ve aileleri katıldı.
Kalaycı, Sünnet Şöleni uygulamasını devam ettirdiklerini belirterek, ''Erkekliğe ilk adımını atacak 400 yavrumuzun sünnet işlemleri, ilçemizdeki 3 özel hastanede kendilerine verilen randevu doğrultusunda gerçekleştirilecektir.
Yavrularımızın ve ailelerimizin mutluluklarını paylaşmak için 18 Temmuz Cumartesi günü saat 11:00'de Konevi Kültür Merkezi'nde Sünnet Şöleni yapacağız'' dedi.