Meram Tıp yaşlıları unutmadı
Meram Tıp Fakültesi Hastanesi yöneticileri, İsmail Işık Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’ni ziyaret ederek burada kalan yaşlılara moral verdi.
Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi yöneticileri, 18 - 24 mart Dünya Yaşlılar Haftası nedeniyle Konya İsmail Işık Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’ni ziyaret ederek burada kalan yaşlılara moral verdi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren huzurevi müdürü Mustafa Gürbüz, konuklara huzurevini gezdirerek çalışmaları hakkında bilgi verdi. Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Başmüdürü Uzm. Selim Karadaş, Hastane Müdürü Kubilay Özer, Müdür Yardımcısı İsmail Alıçlı ile Hemşire Hizmetleri Müdürü Raziye Girgin’in de aralarında bulunduğu hastane yöneticileri, huzurevindeki yaşlılarla bir araya gelerek bir süre sohbet etti. Hasta ve bakıma muhtaç yaşlıları da yataklarında ziyaret eden hastane yöneticileri, tedavi noktasında da ellerinden gelen tüm desteği vermeyi sürdüreceklerini bildirdi. İsmail Işık Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürü Mustafa Gürbüz’ü de makamında ziyaret eden yöneticiler, yeniden yapılanan huzurevi hakkında da bilgi aldı. Gürbüz, “Türkiye’nin en büyük ve modern huzurevlerinden birisi haline geldik. Yaşlılarımıza bu doğrultuda hizmetin en kalitelisini vermek için gece-gündüz demeden çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” dedi. Hastane Başmüdürü Uzm. Selim Karadaş ise, “18-24 mart yaşlılar haftanızı canı gönülden kutluyorum. Yaşlılık her insan için değişik anlamlar ifade etmesi ile birlikte hayatın çok özel bir dönemidir. Hayattaki deneyim ve birikimler bu dönemde genç nesillere aktarılır. Yaşamını ailesine adamış, hayatının büyük kısmını topluma ve ülkeye hizmetle geçirmiş yaşlılarımızın mutluluğunu sağlamak toplumsal bir sorumluluktur. Bu sorumluluktan hareketle yaşlılarımızı ziyaret ederek kısıtlı bir süre de olsa onlara moral sağlamayı amaçladık.” dedi. Hastane yöneticileri, beraberinde getirdikleri şeker ve tansiyon ölçüm cihazları ile bir buket çiçeği de huzurevi idarecilerine vererek, ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi. Ziyaretin son bölümünde ise huzurevinde kalan yaşlılardan Ali Abdulfettah Salim‘in resimlerinden oluşan sergi gezildi. Yöneticiler, huzurevinde kalan yaşlılarla hatıra fotoğrafı çektirdi.