Meram Kent Konseyi toplandı
Meram Kent Konseyi 2. Genel Kurul Toplantısı Belediye Başkanı Serdar Kalaycı yönetiminde gerçekleştirildi.
Aynı zamanda Meram Kent Konseyi Başkanı olan Serdar Kalaycı, Konevi Kültür Merkezindeki toplantıda, merkezi yönetim, yerel yönetim ve sivil toplumu ortak anlayışla bir araya getiren Kent Konseyinin, kenti kucaklayan ortak bir akıl oluşturmayı hedeflediğini belirtti.
Konseyi, ilçenin kalkınması ve sorunların tanımlanıp öneriler sunulan demokratik bir ortam olarak gördüklerini anlatan Kalaycı, şunları kaydetti:
''Kent Konseyini, Meram için güzel projelerin ortaya çıkarılacağı aktif bir yapı olarak görüyoruz. Yönetim anlayışı olarak dürüst kamu yönetimi, katılım, çoğulculuk ve dayanışma temel ilkelerimiz olmuştur ve bundan sonra da olmaya devam edecektir. Kent Konseyimiz, 'Birlikte yönetiyoruz ve birlikte çözüyoruz' sloganıyla ilçemizin sorunlarına ortak çözüm önerileri sunacaktır.''
Divan teşekkülünün oluşturulmasından sonra Kent Konseyi Tüzüğü, Gençlik ve Kadın Meclislerinin oluşturulması ve yönergelerin tasdiki yapıldı.
Toplantıda son olarak Meram Kent Konseyi Genel Sekreterinin seçimi yapıldı. Kalaycı'nın teklif ettiği Mehmet Balaban oy birliğiyle genel sekreter seçildi.