Mantardan zehirlenen çocuk öldü
Konya'da topladıkları mantardan zehirlenen 4 kişilik aileden 5 yaşındaki çocuk hayatını kaybederken,
Olay, merkez Meram ilçesi Kurtuluş Mahallesi Donanma Sokak No 7'de meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 29 yaşındaki 5 aylık hamile anne Sevil Dirgen, bahçede çıkan mantarları toplayarak yemek yaptı. Akşam eşi ve çocuklarıyla yemeği yedikten sonra rahatsızlanan Dirgen ailesi Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Mantardan zehirlendikleri belirlenen Dirgen ailesinden 5 yaşındaki Meryem Melda hayatını kaybetti. Tedavileri devam eden anne Sevil, baba Kemal ve 10 yaşındaki Selver'in durumunun
iyi olduğu öğrenildi. Öte yandan, son bir hafta içerisinde çok sayıda mantar zehirlenmesi vakası meydana geldiği öğrenildi. Yetkililer vatandaşları topladıkları mantarları yememeleri, sonucun ölüme kadar gittiği konusunda uyardı.