Mantardan 3 kişi zehirlendi
Konya'nın Seydişehir ilçesinde kırdan topladığı mantarları pişirip yiyen 3 kişi zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre, ilçenin Değirmenci Mahallesi'nde yaşayan Haydar Okşimşek (15) ve kardeşi Melisa Okşimşek (5) ile Tol köyünde yaşayan Orhan Cenan (33) kırdan topladığı mantarları evde pişirerek yedi.
Okşimşek kardeşler ve Cenan, bir süre sonra bulantı ve baş dönmesi şikayetiyle ambulansla götürüldüğü Seydişehir Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.