Maliye çalışanlarına ikramiye talebi
Buzcu hükümetten, vergi haftası kutlamaları çerçevesinde maliye çalışanlarına bir maaş ikramiye verilmesini talep etti.
Memur Sendikaları Konfederasyonu (Memur-Sen) Konya İl Temsilcisi Servet Buzcu, maliye çalışanlarına Vergi Haftası'nda bir maaş ikramiye verilmesini beklediklerini söyledi.
Sendika binasında maliye çalışanları ile birlikte düzenlediği basın toplantısında konuşan Buzcu, vergi dairesinde çalışan memurların herhangi bir şart aramadan ilk defa geçiş nedeniyle gelir uzmanı kadrosunun verilmesini istediklerini belirtti. Vergi Haftası nedeniyle düzenlenen programların son derece önemli olduğunu kaydeden Buzcu, bu tür etkinliklerin yanında maliye çalışanlarına bir maaş tutarında ikramiye verilmesini beklediklerini dile getirdi. Verginin sadece maliyecilere bırakılamayacak kadar önemli bir olgu olduğunu dile getiren Buzcu, kayıt dışı ekonominin Türkiye'nin en önemli sorunlarından biri olduğuna hatırlatarak, "Ülkemizi muasır medeniyetler seviyesine ulaştırmak istiyorsak vergimizi doğru ve zamanında ödememiz gerekiyor. Kayıt dışı ekonomi ülkemizin acı bir gerçeğidir ve kayıt dışı ekonominin haksız rekabete yol açtığı bilinmektedir. Bu durumun giderilmesi için oto kontrolü sağlayacak şekilde Maliye Bakanlığı'nın yeni yasal düzenlemeler yapması gerekir. Ödenmesi gereken vergisini eksik ödeyen ve bu duruma göz yuman her vatandaşımız, ülkemizin geleceğine dinamit koyduğunun bilincinde olmalıdır" dedi.