Lise öğrencisi bıçakla yaralandı
Konya'da okul çıkışında bıçakla yaralanan lise öğrencisi hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, lise 4. sınıf öğrencisi İ.K. (18), merkez Selçuklu ilçesi Işıklar Mahallesi'nde, okul çıkışında kimliği henüz belirlenemeyen kişi tarafından bıçaklandı.
Karnından yaralanan İ.K, olay yerine çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. Polis, lise öğrencisinin bıçaklanmasıyla ilgili soruşturma başlattı.