Kutan din eğitimini sorununu anlattı
Saadet Partisi Genel Başkanı Recai Kutan'ın da katıldığı "Yeniden Geliyoruz" toplantısıyla seçim startı verildi. SP Genel Başkanı Recai Kutan, din eğitimini nasrettin hocanın ilginç bir fıkrasıyla değerlendirdi
Saadet Partisi (SP) Genel Başkanı Recai Kutan, seçim startı verdiği Konya'da, Türkiye'deki din eğitimi sorununu Nasrettin Hoca'nın ilginç bir fıkrasıyla değerlendirdi.
SP Konya İl Teşkilatı tarafından Fuar Kültür Merkezi'nde düzenlenen "Yeniden Geliyoruz" toplantısına SP Genel Başkanı Recai Kutan, merkez Selçuklu, Karatay ve Meram ilçe teşkilatlarından parti üyeleri katıldı. İki ayrı oturum halinde yapılan toplantının ilk bölümü basına açık yapılırken, ikinci bölümü ise basına kapatıldı.
Seçimlerle ilgili konuşan SP Genel Başkanı Recai Kutan, "Milletimizin kendine has ferasetiyle ülkenin kurtuluşunun tek reçetesi olan milli görüşü iktidara getirdiği takdirde bu seçimde bu ülke kurtulacak. Sadece bu ülke değil, bütün İslam alemi hatta tüm insanlık kurtulacaktır. Erbakan hocamızla birlikte yaşanabilir bir Türkiye, yeniden bir Türkiye ve yeni bir dünya diyoruz" dedi.
Daha sonra Türkiye'deki imam hatiplilerin durumundan bahseden Kutan, Nasrettin Hoca'nın bir fıkrasıyla durumu kendine göre değerlendirdi. Kutan, "Nasrettin hoca bir gün yakın bir dostunu ziyaret etmek için köyüne gider. Dağın tepesinde olan köy görünür ama insanlar görünmez. Köpekler Nasrettin Hoca'nın üzerine doğru gelir, hoca yerden bir taş almak ister ama taş yerinden çıkmaz. Başka bir taş daha alır o taş ve diğer taşlar da yerinden çıkmaz. Bunun üzerine hoca elini açar ve 'Fesubhanallah, bu ne biçim köy bütün taşları bağlamışlar, bütün itleri boş bırakmışlar' der. Türkiye'de de din ve eğitimi bu durumdadır" şeklinde konuştu. Daha sonra, SP'nin seçim startını verdiği toplantı basına kapalı olarak, katılan partililerle devam etti. iha