Kursiyerler Sille'yi fotoğrafladı

Kursiyerler Sille'yi fotoğrafladı

KOMEK Fotoğraf Kursu Topluluğu’nun düzenlediği 1. Doğa ve Tarih Konulu fotoğraf gezisi Sille’de gerçekleştirildi.

KOMEK Fotoğraf Kursu Topluluğu’nun düzenlediği 1. Doğa ve Tarih Konulu fotoğraf gezisi Sille’de gerçekleştirildi. 120 kişinin katıldığı gezide KOMEK Fotoğraf Kursu öğrencileri Sille’nin baraj bölgesi ve tarihi mekânlarında fotoğraf çekimi yaptı. Kursiyerler ayrıca doğa yürüyüşüne de katıldı. Fotoğraf kurs eğitmeni Mustafa Akgün, önümüzdeki günlerde Konya’nın diğer tarihi yerlerine de geziler düzenleyeceklerini kursiyerlerin derste gördüğü bilgileri bu sayede tatbik edebileceklerini söyledi. Geziye katılan kursiyerler kendilerine bu imkânı sağlayan başta Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek olmak üzere tüm belediye yetkililerine ve KOMEK yöneticilerine teşekkür etti. Memleket