Koyuncu Fiat belgelendi

Koyuncu Fiat belgelendi

ISO 9001-2000 kalite belgesi zincirine son halka olarak Koyuncu grubu Fiat bayii eklendi. Fiat bayii çalışanları 4,5 aylık çalışmasının ödülünü, ISO 9001-2000 kalite belgesini törenle aldı.

Fiat Bayii Koyuncu Grubu, Hizmette Yeterlilik belgesinden sonra dün de Konya-Ankara karayolu Büsan Sanayi girişindeki Fiat ana bayiinde düzenlenen törenle ISO 9001-2000 kalite belgesine sahip oldu. Törene, TSE Bölge Müdürü Vekili Ayşin Yılmaz, TSE Konya Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürü  Özhan Güzdüz, Koyuncu Akaryakıt Otomotiv Tic. San. A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Koyuncu ve Fiat Bayii çalışanları katıldı. AB sürecinde rekabet ortamının kızıştığına dikkat çeken Fiat Bayii Servis Müdürü Atıf Dikici, “Biz kalite standardımızı ayakta kalabilmek için değil, hizmette daha ileri gidebilmek için yükseltiyoruz. Bu çalışmalarımız sadece müşteri memnuniyetini yükseltmekle kalmayacak, verimliliği artıracak, maliyetleri düşürecek, performansımızı da yükseltecektir. Önümüzdeki yıl hedefimiz, müşteri memnuniyetinde Türkiye’nin 1 numarası olmaktır” dedi. TSE Konya Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürü  Özhan Güzdüz konuşmasında kaliteyi bitmeyen bir yolculuk ve mükemmelliğin adı olarak tarif ederken, Koyuncu Akaryakıt Otomotiv Tic. San. A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Koyuncu, şunları söyledi: “Kalite politikamıza uygun olarak amacımız sadece büyümek değil. Topluma, çevreye ve çalışanlarına katkıda bulunmak, teknolojik gelişmelere açık bir kurum olmak, kalite hizmet anlayışımızı sürekli geliştirmek ve kaliteyi en ileri koşullarda müşterilerimize sunmaktır. ISO 9001-2000 kalite belgesini almamızda emeği geçen tüm Fiat çalışanlarına teşekkür ederim.” Konuşmaların ardından TSE Bölge Müdürü Vekili Ayşin Yılmaz ISO 9001-2000 kalite belgesini Koyuncu Akaryakıt Otomotiv Tic. San. A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Koyuncu’ya verdi. Program, kokteyl ile sona erdi.


Çetin Tofan-Memleket