KOSKİ su kesintisi yapacak

KOSKİ su kesintisi yapacak

KOSKİ Genel Müdürlüğü Meram İlçesi Dere Aşıklar ve Dere Camiikebir Mahallelerinde İçme Suyu Şebeke Çalışması yapacağını duyurdu.

Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü Meram İlçesi Dere Aşıklar ve Dere Camiikebir Mahallelerinde İçme Suyu Şebeke Çalışması yapacağını duyurdu. Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklama şöyle: KOSKİ Genel Müdürlüğü Meram İlçesi Dere Aşıklar ve Dere Camiikebir Mahallelerinde Elektrik Caddesi ve Dere Caddesinde 27.07.2009 – 20.08.2009 tarihleri arasında İçme Suyu Şebeke Çalışması yapacaktır. Çalışma nedeniyle bölgede 08.00 ile 20.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. Vatandaşlarımızın su kesintisinden dolayı mağdur olmamaları için gerekli tedbirleri almaları önemle duyurulur.