'Köpeğimi çaldın' dedi, bıçakladı
24 yaşındaki besici M.Ö, iddiaya göre kayıp olan çoban köpeğini çaldığını iddia ettiği besicilik yapan arkadaşı 23 yaşındaki O.Ö'i, kalçasından bıçakladı
Olay, dün saat 18.00 sıralarında merkez Karatay İlçesi İstanbul caddesi'nde meydana geldi. M.Ö, İstanbul Caddesi'nde arkadaşı O.Ö ile karşılaştı. İddiaya göre M.Ö," Köpeğimi sen çaldın. Köpeğimi ger ver."dedi. O.Ö'in çalmadığını söylemesi üzerine ikili arasında tartışma çıktı. M.Ö, tartışma sırasında O.Ö'i kalçasından bıçakladı. M.Ö, ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılırken O.Ö'da olay yerinden kaçtı. Polis, O.Ö'ın yakalanması için çalışma başlattı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.