Konyaspor maçını kazanmalıyız
Bursaspor Teknik Direktörü Raşit Çetiner, Fenerbahçe galibiyeti için bu zaferi unutmak ve Konyaspor maçını kazanmak zorundayız" dedi.
Bursaspor Teknik Direktörü Raşit Çetiner, Fenerbahçe karşısında 37 yıl aradan sonra elde edilen galibiyetin kendilerini çok sevindirdiğini, ancak omuzlarına da ayrı bir yük bindirdiğini belirterek, "Bu zaferi unutmak ve Konyaspor maçını kazanmak zorundayız" dedi.
Konya deplasmanından 3 puanla dönmeyi hedeflediklerini dile getiren Çetiner, ''Fenerbahçe karşısında 37 yıl sonra alınan galibiyet bizi çok sevindirdi, ancak omuzlarımıza da ayrı bir yük bindirdi. Bu zaferi unutmak ve Konyaspor maçını kazanmak zorundayız'' diye konuştu.