Konya'da tavuk hırsızlığı

Konya'da tavuk hırsızlığı

Konya'da bir kümesten 8 tavuk çaldığı iddiasıyla gözaltına alınan 2 kişi tutuklandı

Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, merkez Meram ilçesi Ladikli Mahallesi'ndeki bir evin kümesinden 8 tavuk çalındığı ihbarıyla harekete geçti. Çevrede araştırma yapan polis ekipleri, elinde koli bulunan iki kişiden şüphelendi. Şüphelilerin bırakıp kaçtığı kolide, çalınan tavukların olduğunu gören polis, Ali A. (19) ve Ömer H'yi (23) kısa süren kovalamaca sonunda yakaladı. Poliste hırsızlık suçundan çok sayıda kaydı bulunduğu öğrenilen Ali A. ve Ömer H, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.