Konya'da soba zehirlenmesi

Konya'da soba zehirlenmesi

Konya'da ablasını ziyarete gelen kız kardeşi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

Konya'da ablasını ziyarete gelen kız kardeşi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.
Olay, Karakulak Mahallesi Büyükkumköprü Caddesi No 108'de meydana geldi. Bozkır'da ikamet eden Hüray Beler (30), Konya'da oturan ablası Halime Öztaş'ı ziyarete geldi. Gece yatıya kalan genç kızın sabah uyanmaması üzerine odaya giren ablası, kardeşinin cansız bedeniyle karşılaştı. Halime Öztaş sinir krizi geçirirken, olay yerine gelen polis ekiplerinin incelemesinin ardından Cumhuriyet Savcısı evde inceleme yaptı. Savcının incelemesinde Beler'in sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğünü belirlenerek, cenaze aileye teslim edildi.