Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi
Konya'da sobadan sızan karbanmonoksit gazından zehirlenen anne, baba ve ikiz kızları hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, merkez Karatay ilçesi Çatalhöyük Mahallesi'nde yaşayan Karataş ailesi gece yatmadan önce evdeki sobayı yaktı.
Bir süre sonra sızan karbonmonoksit gazı baba Hüseyin (58), anne Zeynep (62) ve ikiz kızları Feride (20) ile Esra Karataş'ı (20) zehirledi.
Uyandığında odadaki dumanı fark eden anne Zeynep Karataş hemen eşini de uyandırıp çocuklarıyla birlikte dışarıya çıktı. 4 kişi olay yerine çağrılan ambulansla kaldırıldıkları Konya Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesinde tedavi altına alındı. Anne, baba ve ikiz kızlarının sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.