Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Konya'da iki ayrı bölgede sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 5 kişi farklı hastanelerde tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Süleyman (55) ve Dursun İplikçi (51) merkez Selçuklu ilçesi Sancak Mahallesi'ndeki evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Ambulansla Özel Farabi Hastanesi'ne kaldırılan iki kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Merkez Meram ilçesi Sahipata Mahallesi Adalet Sokak'ta ise Naciye Çakır (29), çocuklarıyla birlikte sobadan sızan gazdan zehirlendiklerini anlayınca hemen sağlık ekiplerinden yardım istedi. Ambulansla Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan Naciye Çakır ile çocukları Mustafa (6) ve Rümeysa Çakır?ın (4) hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.