Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen aynı aileden 6 kişi hastaneye kaldırıldı

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne, baba ve 4 çocuğu hastaneye kaldırıldı.

İbrahim Taş (16), merkez Karatay ilçesi Saraçoğlu Mahallesi'ndeki evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini fark etti. Taş; babası Adnan (41), annesi Elvan (33) ve kardeşleri Gamze (15), Emre (11) ve İrem Taş'ı (6) uyandırdıktan sonra sağlık ekiplerinden yardım istedi.

İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan 6 kişi, ambulanslarla kaldırıldıkları çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı. Aile bireylerinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

 

Kaynak:Haber Kaynağı