Konya'da faciadan dönüldü
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından 2 aydır yapımı devam eden köprülü kavşak çalışmaları esnasında doğalgaz borusu patladı.
Aydoğdu Köprülü Kavşağı çalışmaları sırasında doğalgaz borusunun patlaması kısa süreli paniğe neden oldu. İnşaatın hemen yanında petrol istasyonununda bulunması, çalışanları korkuturken yetkililer gazı keserek anında müdahale ettiler.
Yeterli güvenlik alındıktan sonra da patlayan boru değiştirilerek çalışmalara devam edildi.

memleket.com.tr