Konya'da çevre haftası etkinlikleri

Konya'da çevre haftası etkinlikleri

Konya'da Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında çevre gezisi ve dağ yürüyüşü gerçekleştirildi.

Kızılören Ormaniçi Dinlenme Yeri'nde düzenlenen programda konuşan İl Çevre ve Orman Müdür Vekili Hasan Küçükaydın, Konya'da bugün iki ayrı etkinlikle Çevre Haftası'nı kutlamaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Çevrenin öneminin giderek arttığını ifade eden Küçükaydın, çevre konusunda son yıllarda duyarlılığın fazlalaştığını belirterek, ''Buraya gelmeden önce katıldığımız AK Parti İl Kadın Kolları tarafından düzenlenen 'Çevre Festivali'ne vatandaşlarımız büyük ilgi gösterdi. Buradaki etkinliğe de yaklaşık 500 kişinin katılması bu duyarlılığın bir göstergesidir. Mutlu ve sağlıklı bir çevre diliyorum'' diye konuştu.

Daha sonra minikler, gençler ve büyükler kategorilerinde çuval, yumurta taşıma ve yoğurt yeme yarışmaları yapıldı. Yarışmalarda dereceye girenlere çeşitlili ödüller verildi. Etkinlik, dağ yürüyüşüyle devam etti.