Konya'da bir kadın çocuklarını komşuya bıraktı ve sonra...
Merkez Meram İlçesi Taşcami Caddesi'nde oturan bir kadın çocuklarını komşuya bırakıp iple kendini asarak intihar etti.
Sebebi henüz belirlenemeyen olayda, kadının yakınları sinir krizleri geçirdi.
memleket.com.tr