Konya'da bir astsubay intihar etti
Konya'da bir astsubay üstçavuş, görevli olduğu kışlada beylik tabancasıyla intihar etti.
Üstçavuş Abdullah Aslan, Orgeneral Tural Mahallesi Yaka Meram Caddesi'nde bulunan İshak Avni Akdağ Kışlası'ndaki ağır bakım bölümünde çalıştığı sırada henüz belirlenemeyen bir nedenle kalbine dayadığı beylik tabancasının tetiğine bastı. Ağır yaralanan Aslan, hastaneye kaldırıldığı sırada yaşamanı yitirdi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.