Konya'da 3 katlı bina kül oldu!
Konya'da katalitik sobasının devrilmesi sonucu 3 katlı apartmanda çıkan yangında büyük panik yaşandı.
Ev sakinleri kısa sürede apartmanı boşaltırken, çatı katını tamamen saran alevlere itfaiye ekipleri müdehale etti. Dumandan zehirlenen 2 itfaiye eri hastaneye kaldırıldı. İtfaiyenin geç geldiğini ileri süren bazı apartman sakinleri, yangına müdehale eden itfaiye ekiplerine tepki gösterdi.
Olay, Selçuklu İlçesi Yeni Selçuk Mahallesi Otopark Sokak'ta saat 20.00 sıralarında meydana geldi. 3 katlı apartmanın en son katında oturan 70 yaşındaki Hasan Doğramacı ve eşi 63 yaşındaki Keziban Doğramacı'nın evinde katalitik sobası devrilmesi sonucu yangın çıktı. Paniğe kapılan Doğramacı çifti evden dışarıya kaçtı. Alevler kısa sürede odanın tamamını sararken, apartmanda oturanlar da evlerini boşalttı.
Çatı katına da sıçrayan alevlere olay yerine gelen itfaiye ekipleri müdehale etti. Yangın sırasında apartman sakinleri olayın şokunu üzerinden atamazken, bazı vatandaşlar itfayenin müdahalede geç kaldığını iddia ederek tepki gösterdi. Yaklaşık yarım saat süren çalışmanın ardından yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. 6 itfaye aracının müdehale ettiği yangında dumandan zehirlenen itfaiye erleri Yalçın Ulusoy (30) ve Rıza Yurt (42) 112 acil servis ambulansı ile Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.
Yangın sonrası evde bulunan eşyalın bir kısmı yanarak kullanılmaz hale gelirken, polis olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğünü bildirdi.