Konya'da 2 bebek terk edildi

Konya'da 2 bebek terk edildi

Konya'da 1,5 aylık bebek piknik alanına terk edildi.

Konya'da henüz 1.5 aylık 2 bebek, anneleri tarafından terk edildi.

Meram Selam Mahallesi Tavus Baba Piknik Alanı girişinde bir bebeğin ağladığını duyan vatandaşlar durumu polise bildirdi.

Polisle birlikte olay yerine gelen sağlık ekipleri, bebeği Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne kaldırdı. Sağlık durumu iyi olan, isminin Gülperi S. olduğu öğrenilen yaklaşık 1,5 aylık bebeği terk eden anne Fatma S. (36), yapılan çalışma sonrası bulundu.

Fatma S'nin, gayrimeşru ilişki sonucu hamile kaldığı bebeğini, bakamadığı için terk ettiği öğrenildi.

Annesinin bakamayacağını söylediği Gülperi bebek, Sosyal Hizmetler Konya İl Müdürlüğü Konya Çocuk Yuvası yetkililerine teslim edildi.

Öte yandan, Akşehir ilçesi Yeni Mahalle'deki bir inşaat alanında, 1.5 aylık erkek bebek bulundu. Bebeğin Zübeyde B'ye ait olduğu, annesi tarafından terk edildiği belirlendi.