Konya'da 1,5 kilogram esrar ele geçirildi
Konya'da şehirlerarası otobüste üzerinde 1,5 kilogram esrarla yakalanan kişi ve arkadaşı gözaltına alındı.
Edinilen bilgiye göre, Hatay'dan şehirlerarası otobüsle Konya'daki sokak satıcılarına uyuşturucu getirildiği bilgisine ulaşan Konya Emniyet Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri harekete geçti. Konya-Ereğli karayolu Konya girişinde durdurulan otobüste yapılan aramada Suat A'nın ceketinin cebinde 1,5 kilo esrar bulundu. Uyuşturucu ticareti yaptıkları iddiasıyla gözaltına alınan yolculardan Suat A. (31), ve Bahri G. (45) Konya Numune Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirildi. Zanlılardan Bahri G. kendisini görüntülemeye çalışan gazetecilere, ''Hayırdır arkadaşlar adam mı öldürdük? Terörist mi yakalandı?'' diyerek tepki gösterdi. Suat A'nın cezaevinden yeni çıktığı, başlatılan soruşturmanın devam ettiği bildirildi.