Konya sandık başında

Konya sandık başında

Konya'da vatandaşlar referandum için sandık başına gitti

Cumhurbaşkanı'nın halk tarafından seçilmesini de öngören Anayasa değişikliğinin halkoyuna sunulduğu referandumda Konyalı vatandaşlar oylarını kullanmak için sandık başına gittiler.

Yağan yağmur altında oylarını kullanmak üzere sabahın erken saatlerinden itibaren sandık başına giden Konyalı seçmenler, seçmen kâğıtları ve nüfus cüzdanlarını sandık görevlilerine ibraz ederek oy pusulalarını aldılar. Turuncu rengin Evet, kahverengi rengin ise Hayır anlamına geldiği oy pusulalarını alan seçmenler, sandık görevlileri tarafından kendilerine verilen mührü Evet ya da Hayır bölümüne basarak oylarını kullandı. Mühür bastıkları pusulayı verilen zarfa koyan seçmenler, oy pusulasının bulunduğu zarfı sandıklara attılar. Oy verme işlemi sonunda parmakları çıkmaz boyayla boyanan vatandaşlar, vatandaşlık görevini yaptıkları için mutlu olduklarını ve demokratik toplumlarda özlenen bir durumu yaşadıklarını belirttiler. Yapılan referandumun tüm Türkiye için hayırlı sonuçlar getirmesini dilediklerini de ifade eden vatandaşlar, herkesi bu vatandaşlık görevini yerine getirmeye davet etti.