Konya ile gönül bağım var
İzmir’de KONVAK’ı ziyaret eden DYP Genel Başkanı Mehmet Ağar: "Bu yola Konya'da kıldığım cuma namazı ile çıktım" dedi.
Doğru Yol Partisi Genel Başkanı Mehmet Ağar, Konyalılar Kültür ve Yardımlaşma Vakfı'nı (KONVAK) ziyaret etti. Konya'nın Türkiye'nin önemli şehirlerinden bir tanesi olduğunu söyleyen Ağar, "Genel başkanlığa adaylığımı koyacağım gün Konya'da kıldığım cuma namazı ile yola çıktım" dedi. İki günlük programı için İzmir'e gelen DYP Genel Başkanı Mehmet Ağar, beraberindeki partililerle KONVAK'ı ziyaret etti. Kalabalık bir partili grup ile vakfa gelen DYP Lideri Ağar, burada KONVAK Başkanı Mehmet Aydoğan ve vakıf yöneticileri tarafından karşılandı. Vakıf başkanı Aydoğan, DYP Genel Başkanı Mehmet Ağar'a vakıf hakkında bilgi verirken, İzmir nüfusunun en çok Konyalılar'dan oluştuğunu söyledi. Konyalılar vakfını ziyaret etmekten büyük sevinç duyduğunu belirten Ağar, Konyalılar'ın Türk ekonomisine önemli katkıları olduğunu dile getirdi. Konya ile çok özel bir gönül bağı olduğu da ifade eden Ağar, "Genel başkanlığa adaylığımı koyacağım gün, Konya'da kıldığım cuma namazı ile yola çıktım. Mevlana'dan çıktığımız yol bizi bugünlere taşıdı. İnşallah daha ileriye giderek, daha güzel günler göreceğiz" diye konuştu. Konuşmaların ardından KONVAK Başkanı Mehmet Aydoğan, DYP Genel Başkanı Mehmet Ağar'a ziyaretinin anısına bir plaket takdim etti |