Konya Huzurevi'ne yeni araç

Konya Huzurevi'ne yeni araç

Yaşlıları Koruma ve Yaşatma Derneği tarafından Konya Huzurevi'ne bağışlanan araç, törenle teslim alındı.







Konya Huzurevi bahçesinde düzenlenen törene, Konya Vali Vekili Nevzat Dalkıran, Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mustafa Gürbüz, merkez ilçe kaymakamları ve davetliler katıldı. Törende konuşan Huzurevi Müdürü Muharrem Metin Şener, 2006 yılının kendileri için çok önemli bir yıl olduğunu belirterek, "Bu yıl kuruluşumuzun 40. yılını kutluyoruz. Bütün mesai arkadaşlarımın gayretli çalışmalarıyla 2 yıl içinde kapasitemizi 180 kişiden 310 kişiye çıkardık. Ayrıca 12 yeni ünite ve aracı hizmete soktuk. Biz, 'Huzurevine Düştü' kelimesi yerine 'Huzurevinde yaşıyor' kelimesini düstur aldık ve bunun için çalışıyoruz" şeklinde konuştu.


Konuşmaların ardından Meram Halk Eğitim Merkezi tarafından düzenlenen "Yaşlı Bakım Kursu"nu bitiren görevlilere sertifikaları verildi. Programda son olarak da Yaşlıları Koruma ve Yaşatma Derneği tarafından Konya Huzurevi'ne bağışlanan araç kurdele kesilerek hizmete sokuldu.