Konya güllerle rengarenk oldu

Konya güllerle rengarenk oldu

Akyürek, Konya'nın her yıl Nisan ve Mayıs aylarında ayrı bir güzelliğe büründüğünü, Haziran ayı ile birlikte ise şehri güllerin kapladığını söyledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, yaptığı yazılı açıklamada, son yıllarda özellikle lale ile anılmaya başlanan Konya'nın her yıl Nisan ve Mayıs aylarında ayrı bir güzelliğe büründüğünü, Haziran ayı ile birlikte ise şehri güllerin kapladığını söyledi. Başta Alaaddin Tepesi ve Mevlana Gülbahçe olmak üzere ana arterler ve yeşil alanlara bu yıl 2 milyon 700 bin lalenin ardından yaklaşık 100 bin gül dikildiğini vurgulayan Akyürek, şunları kaydetti: Özellikle Alaaddin Tepesi her mevsim dikilen farklı çiçeklerle çiçek parkı haline geldi. Hemşehrilerimiz her gün aileleri ile gelerek bu güzellikleri yaşıyor. Konya'da şehrin her yerinde açan çiçekler 4 mevsim şehrimize renk katıyor. 2004 yılında Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesinde ilk kez oluşturduğumuz gül üretim parsellerinde her yıl 60 bin ile 70 bin arasında gül üretiliyor. Böylelikle şehrin yeşil dokusuna katkıda bulunurken tasarruf da sağlıyoruz.