Konya Eczacı Odasında görev değişikliği

Konya Eczacı Odasında görev değişikliği

Konya Eczacı Odası Başkanı Harun Kızılay, Türk Eczacıları Birliği (TEB) 2. başkanlığına seçilmesi dolayısıyla görevini Tevfik Göçer'e devretti.

Konya Eczacı Odası'ndan yapılan yazılı açıklamada, Kızılay'ın 13 Aralık'ta Ankara'da yapılan Türk Eczacılar Birliği Olağan Büyük Kongre sonucunda TEB Heyeti üyeliğine seçildiği belirtildi.

Kızılay'ın 16 Aralık'ta TEB Merkez Heyeti'nin kendi içinde yaptığı seçim sonucu Türk Eczacılar Birliği 2. Başkanlığına seçildiği ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

''Bu nedenle TEB Yönetmeliği'nin 60. maddesi uyarınca Konya Eczacı Odası Başkanlığından istifa Eden Harun Kızılay, Türkiye genelinde eczacıların sorunlarını çözmek için mücadele edeceğini belirtti. Harun Kızılay'ın istifası nedeniyle boşalan Oda Başkanlığına Tevfik Göçer seçildi. Adem Açıkgöz 2. Başkan, Ömer Faruk Kıymet Genel Sekreterlik görevine getirildi.''