Konya 'büyümeden' hakkını aldı
AK Parti MKYK Üyesi ve Konya Milletvekili Hasan Angı, istikrar ortamı ile Türkiye’de çok pozitif gelişmeler olduğunu ve halkında bunları görerek yaşardığını söyledi.
AK Parti MKYK Üyesi ve Konya Milletvekili Hasan Angı, istikrar ortamı ile Türkiye’de çok pozitif gelişmeler olduğunu ve halkında bunları görerek yaşardığını söyledi. Gazetemizi ziyaret ederek gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ile görüşen Angı Konya’nın da bu istikrar ve pozitif büyümeden gereken hakkını aldığını belirterek “Artık bizim insanımız da gerek finansal anlamda gerekse yatırım ve yaşam standardı konusunda değişim ve gelişimi görerek iyiyi, doğruyu, yanlışı bizzat teşhis etmektedir. Popülist politikalar ile bir yere gidilemediğini ülkeyi yöneten herkes biliyor. Onun için biz konuşmaktan çok proje ve çalışmalarımızla hizmet vermenin gayreti içerisindeyiz. Bu konuda da en ufak bir şüphemiz ve kaygımız yok. Konya, ülkenin içinde bulunduğu istikrar güven ve hızlı büyüme dolayısıyla bizzat Başbakan Sayın Erdoğan’ın talimat ve destekleriyle Cumhuriyet tarihinin en verimli dönemini yaşamaktadır. İnşallah gelecek yıllar bu çalışmaların semeresini göreceğiz. İnsanımız bunları yaşayarak bu günleri hatırlayacak” dedi. Memleket