Kon-Er ile Ermenekliler kaynaştı
Konya Ermenekliler Kültür, Sanat ve Sosyal Dayanışma Derneği (KON-ER), Büyük İhsaniye Caddesi’nde hizmete açıldı.
Konya Ermenekliler Kültür, Sanat ve Sosyal Dayanışma Derneği (KON-ER), Büyük İhsaniye Caddesi’nde hizmete açıldı. Açılışa devlet eski bakanlarından Fikret Ünlü, Ali Şevki Erek, İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, Asayiş Şube Müdürü Ercan Taştekin ve çok sayıda Ermenekli ve davetliler katıldı.
Amaçlarının hemşerilerini bir araya toplamak ve Ermenek kültürünü yaşatmak olduğunu belirten Dernek Başkanı Halit Bardakçı, “Bizler birbirimizin iyi ve kötü günlerinde bir arada olmak durumundayız. Sıkıntılarımıza ortak olup ihtiyaç sahibi çocuklarımıza burs vermek, sosyal aktivitelerle kaynaşmalıyız. İşte bütün bu güzellikleri bir arada yapmak amacıyla derneğimizi açmış bulunuyoruz” dedi. Açılışın ardından davetliler dernek binasını gezdikten sonra bol bol hasret giderdi. Memleket