Koca dayağı hastanelik etti

Koca dayağı hastanelik etti

Konya'da ikinci evliliği eşinden kızıyla birlikte işkence gördüğünü iddia eden kadın polise şikâyetçi oldu.

FOTOLU


Konya'da ikinci evliliği eşinden kızıyla birlikte işkence gördüğünü iddia eden kadın polise şikâyetçi oldu.


Erenler Mahallesi Direndi Sokak No 7'de oturan Mustafa ve Zare D. çiftinin kavga etmesi üzerine komşuları polise haber verdi. Zare D, olay yerine giden polis ekibinden 3 yıllık eşi Mustafa D.'nin kendisini dövdüğünü iddia ederek yardım istedi. İlk eşinin ölümünün ardından ikinci kez evlendiğini anlatan ve sürekli dayak yediğini iddia eden Zare D, "Eşimin ölümünden sonra 3 yıl önce Mustafa ile evlendim. İlk eşimden olma Şerife isimli 7 yaşında bir kızım var. Mustafa'nın kafası bozulunca beni dövüyor ve kızımla birlikte odaya kilitliyor. Artık dayanılmaz hal aldı. Bazen oluyor ki boğamızın üzerine oturuyor ve bıçak çekiyor. Kızıma da zaman zaman bıçak çektiği oldu. Bu işkenceye daha fazla dayanamadığım için şikâyetçi oluyorum" dedi.


Zade D.'nin şikâyetçi olması üzerine çift Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek polis merkezine götürüldü. iha, Zeki Dursun