Kızını yaşatmak için böbreğini verdi
9 yıldır çektiği böbrek yetmezliği nedeniyle ilköğretimi tamamladıktan sonra eğitimine devam edemeyen genç kız, babasının verdiği böbrekle yeniden hayata tutundu.
9 yıldır çektiği böbrek yetmezliği nedeniyle ilköğretimi tamamladıktan sonra eğitimine devam edemeyen genç kız, babasının verdiği böbrekle yeniden hayata tutundu.
Meram Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şakir Tavlı ile Yrd. Doç. Dr. Mehmet Erikoğlu, böbrek nakil ünitesinde 4 saat süren bir operasyonla 62 yaşındaki Ahmet Erkek'ten alınan böbreği, kızı 25 yaşındaki Paris Tan Erkek'e nakletti. 4 çocuğundan sadece birinin kız olduğunu belirten Erkek, "Kızımın yaşamasını istedim. Ben cahilim okuyamadım, kızımı da hastalığı nedeniyle ancak ilköğretime kadar okutabildim. Şimdi böbreğimle tekrar can verdiğim için mutluyum. Onun için yeni bir hayat başladı. Her insanın organlarını bağışlamasını ve hayat kurtarmasını istiyorum" dedi. iha