Kimya ve Resim Sergisi düzenlendi
Selçuklu Osman Nuri Hekimoğlu Anadolu Lisesi’nin 2.Geleneksel Kimya ve Resim Sergisi düzenledi.
Selçuklu Osman Nuri Hekimoğlu Anadolu Lisesi’nin 2.Geleneksel Kimya ve Resim Sergisi, Okul Müdürü Şenol Üçüncü’nün önderliği ve koordinatör öğretmenler Adnan İnce, Mehmet Diri ve Metin Şarman gözetiminde okul bahçesinde açıldı. Okul Müdürü Şenol Üçüncü teknolojinin bilimin somutlaşmış bir göstergesi olduğunu belirterek, “Yapılan etkinlik teoriden pratiğe geçişin en güzel örneğidir” dedi. Okulun kimya laboratuarının malzeme ve donanım noktasında bir eksiğinin bulunmadığını dile getiren Üçüncü, sergiye emeği geçen öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür etti. Okul kimya öğretmenlerinden Adnan İnce ise bu sergide yıl boyunca öğrencilerin derslerde yapmış oldukları ödev ve projelerinin bazılarının sergilendiğini, bu çalışmaların kimya derslerinin daha zevkli ve eğlenceli hâle gelmesinde etkili olduğunu söyledi.